Osnovy

  1. Elektronika
    1. Elektrický obvod
      1. Teorie
        1. Zdoj
        2. Spotřebič
        3. Vodič
        4. Zkrat
      2. Praxe
        1. Zapojení základního obvodu
    2. Měření
      1. Teorie - https://cs.wikibooks.org/wiki/Praktick%C3%A1_elektronika/Nejjednodu%C5%A1%C5%A1%C3%AD_obvody
        1. Jednotky U, I, R, P
        2. násobky - T,G,M,k | m, μ, n, p
        3. Čím měříme
      2. Praxe
        1. Práce s multimetrem
        2. Měření U, I, R
    3. Součástky - https://cs.wikipedia.org/wiki/Elektrotechnick%C3%A1_sou%C4%8D%C3%A1stka
      1. Rezistor (odpor) - https://cs.wikipedia.org/wiki/Rezistor
        1. Ohmuv zákon
        2. Provedení - rezistor, trimr, potenciometr 
        3. Praktická zapojení s měřením
          1. Změna napětí
          2. Změna proudu
      2. Kondenzátor - https://cs.wikipedia.org/wiki/Kondenz%C3%A1tor
        1. kapacita - jednotka, značka
        2. elektrolytický a ty ostatní
        3. Praktické zapojení
          1. nabytí a vybití kondenzátoru
      3. Cívka - https://cs.wikipedia.org/wiki/C%C3%ADvka
        1. impedance (nechce změnu)
        2. provedení
        3. Transformátor - https://cs.wikipedia.org/wiki/Transform%C3%A1tor
      4. Polovodiče
        1. Teorie - https://www.youtube.com/watch?v=P138KQn-SQ4
        2. Dioda
          1. popis, parametry
          2. typy - usměrňovací, zenerova, svíticí
          3. Praktické zapojení - vede, nevede
        3. Tranzistor - https://cs.wikipedia.org/wiki/Tranzistor#Z%C3%A1kladn%C3%AD_typy_tranzistor%C5%AF
          1. popis, parametry
          2. typy - bipolární NPN (šipka ven), PNP , unipolární - FET
          3. Praktické zapojení
            1. Spínaní NPN, PNP
            2. Ovládaní proudu, zesílení
        4. IO
          1. stručná historie
          2. typy - anlogové, digitální
    4. Praktická zapojení
      1. blikač - monostabilní klopný obvod
        1. s tranzistory
        2. s ne555
        3. s MH7400
        4. s Arduinem
    5. IO
      1. Analogové
      2. Digitální
    6. Mikroprocesory
    7. Počítače
      1. Architektury
      2. Z čeho se shláda
      3. Jak funguje
  2. Programování
    1. Algoritmus
      1.  
    2. Jazyky
      1. Programovací hry
      2. Grafické
        1. Starší - Karel, Logo
        2. Nové Scratch, Blocky
      3. Textové
        1.  
        2. C/C++
        3.  
    3. Příkazy
      1. Vykonné
      2. Cykly
        1. for
        2. while
      3. Funkce a podprogramy
      4. Podmínky
        1. if
        2. case
      5. Porovnávající
        1. <, > , ==
      6. Matematické
        1.  
      7. Promněnné
        1. globální 
        2. lokální
        3. konstanty
      8. OOP
        1. Třídy
        2. Metody

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za komentář, co nejdříve ho zkontroluji a schválím. Pokud se nechcete přihlásit, vyberte - Komentovat jako: Anonymní